شایسته ترین و برگزیدگان برند های کرم پودر
نوشته شده توسط : علی پور

 

 بهترين مارك كرم پودر
شایسته ترین و برگزیدگان برند های کرم پودر
ین روز ها جور های مختلفی از کرم پودرهای مایع، پن استیک، پنکیک و… موجود هست ولی این که کدام دسته و رنگ کرم پودر می‌تواند عیوب پوست را بپوشاند، شرایط ماسک مانند و تصنعی ساخت نکند و فیس را زیباتر از گذشته نشان دهد سوالی میباشد که خیلی از …

ین روز ها دسته های مختلفی از کرم پودرهای مایع، پن استیک، پنکیک و… موجود هست البته این که کدام جور و رنگ کرم پودر قادر است عیوب پوست را بپوشاند، موقعیت ماسک مانند و تصنعی و مصنوعی ساخت نکند و فیس را زیباتر از گذشته نشان دهد سوالی میباشد که خیلی از خانم ها به خطا از یکدیگر میپرسند؛

درپی مقاله می‌بینید که پاسخ این سوال برای هر پوستی مختلف میباشد.

فون مایع
معمول ترین و دوست داستنی ترین صورت کرم پودر میباشد چون به کارگیری از آن سهل و آسان میباشد و پوشش طبیعی به پوست می‌دهد. این کرم ها معمولا برای پوست های نرمال و کم آب مطلوب می‌باشند و اشخاصی که پوست چرب دارا‌هستند می بایست از دسته oil free آن به کارگیری نمایند. کمی از کرم پودر مایع را به طور نقطه ای روی فیس بگذارید و با پد یا این که انگشت به کلیه جای چهره پخش نمائید.
کرم پودر
این کرم ها بسیار مرطوب و بی نیاز میباشند به خصوص مطلوب پوست های کم آب میباشند و زیرا بافت نسبتاً سنگین دارا‌هستند بایستی شما مطمئن گردید که خوب جذب پوست شده‌است. برای این فعالیت از یک اسفنج مرطوب یاری بگیرید.
پنکیک
این کرم اقتدار پوشش بیشتری داراست معمولا به صورت پودر فشرده گردیده و به ۲ فیس چرب ( سوپرا ) و کم آب ( آکوا ) موجود هست و استعمال از آن به یاری اسفنج میباشد که معمولا روی آن در لحاظ گرفته شده‌است.
پن استیک
این کرم پودر بافت سنگین دارااست و برای پوشش معایب پوستی و سرخی آسیب بسیار مطلوب میباشد. کمی از آن را روی محل میگذاریم و با یک اسفنج محو فرمائید.
کرم پودر مطلوب پوست کم آب
پس از گرمابه پوست رخ شان حس کشیدگی و خارش می‌کند. رنگ رخ شان به خیال و خاطر منعکس شدن ندادن فروغ و روشنایی مات و مایل به خاکستری میباشد و کمتر اثری از آکنه در پوست شان به چشم می‌خورد. چنانچه جزو این جور اشخاص میباشید؛ یعنی متاع پوست شما کم آب میباشد پس می بایست کرم پودرهایی مطلوب با پوست تان را بخرید. حق تقدم در گزینش شما می بایست کرم پودری باشد که کمبود پوست تان را جبران نماید و شرایط شادابی به پوست شما داده و نوروروشنایی را به اندازه کافی در فیس تان منعکس شدن دهد. اصلا از کرم پودرهایی مثل پن کیک های کم آب استعمال نکنید کرم پودرهای مایع با بیس روغنی شایسته ترین تعیین برای شما می باشند و تمام کرم پودرهایی که شرایط شاینی دارا هستند رخ شمارا سرزنده خیس و زیباتر نشان می‌دهند البته در حالتی‌که مشکلی در پوست تان مثل لک، اسکار و…دارید و پوشش این کرم ها را مطلوب نمیبینید در آغاز پوست تان را مرطوب فرمائید و یک لایه پن استیک یا این که فون چرب ( سوپرا ) روی پوست تان بزنید و بعداز کرم پودر مایع استعمال فرمائید.
کرم پودر مطلوب پوست چرب
بعضی اشخاص بعداز شست وشو پوست شان خیلی زود چرب می گردد و منافذ گشوده زیاد، جوش های آکنه ای و برخلاف پوست های کم آب ظاهری درخشان دارااست؛ در صورتیکه پوست شما چرب میباشد هنگام خرید کرم پودر صد رد صد به لیبل آن اعتنا نمائید که روی آن کلمه و واژه oil free یا این که matt درج شده باشد. در غیر این رخ خیر فقط براقی پوست شما‌را تشدید می‌نماید بلکه می بایست خودتان را برای زدن جوش های بدتر فراهم نمایید.کرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب وپن کیک های کم آب تعیین خیر برای استعمال روزانه شما میباشد. درصورتی که که پوستتان نیاز به یک پوشش حاذق خیس داراست قبلی از زدن کرم مایع با یک پد مرطوب یک لایه ازفون کم آب ( آکوا ) روی پوست تان بزنید.
ثبت کرم پودر
خیلی از خانم ها به خصوص افرادی که پوست چرب دارا‌هستند از دوام معدود کرم پودر روی صورتشان گله می نمایند. استعمال از محصولاتی مثل پودر فیکساتور بیس این خلل را تا حدود متعددی برطرف میکند.
کرم پودر مطلوب پوست ادغام
پوست ادغام، مرسوم ترین دسته پوست میباشد. نصیب Tصورت (زنخدان، پیشانی و روی بینی) چرب و معمولا در‌این نواحی جوش سرسیاه یا این که آکنه دیده میشود و سایر نصیب ها کم آب خیس میباشد. پوست در فصل تابستان معمولا به مختصات پوست های چرب و فصل‌زمستان به پوست های کم آب شباهت دارااست. در صورتی‌که پوست شما در‌این گونه قراردارد بایستی یک کرم پودر مطلوب پوست های کم آب و یک کرم پودر مناسبپوست های چرب برای ۲ فصل سوز و سرما و گرما داشته باشید. در مجموع کرم پودرهای مایع با بیس آب گزینش خیر و خوبی برای پوست های ترکیب میباشد.
رنگ کرم پودر
بعداز گزینش گونه کرم پودر که با متاع پوست شما مطابقت داشته باشد تعیین رنگ کرم پودر اهمیت متعددی دارااست. در غیر این فیس کرم پودر صورت شمارا مانند یک ماسک تصنعی و مصنوعی می نماید. برخی ها به نادرست تعدادی جايگاه پر‌نور خیس یا این که تیره خیس از رنگ پوست شان را تعیین میکنند. زدن کرم پودر پر‌نور خیس از پوست فیس را مسن خیس و رنگ آن را مایل به خاکستری و کرم پودر تیره خیس از پوست صورت را کدر نشان می‌دهد. پس برای داشتن پوستی قشنگ و طبیعی بایستی رنگ کرم پودرتان همرنگ با رنگ پوست تان باشد. نسبتاً اکثر مارک های دارای اعتبار آرایشی تستر دارا هستند تا شما بتوانید ریلکس خیس گزینش نمائید. البته یکی مرسوم ترین ایرادات خانم ها برای تعیین رنگ کرم پودر،آزمایش کردن آن روی پشت دست میباشد اگر اختلاف مرتبه متعددی میان رنگ پوست چهره با دست موجود است. شایسته ترین رویه برای گزینش رنگ مطلوب زدن مقدار یه خرده از آن روی قسمتی از رخ مثل روی آرواره یا این که فک و مقایسه آن با رنگ پوست در نوروروشنایی طبیعی میباشد.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: